Friday, July 23, 2010

I would really like to apologize for the inability of replying THOUSANDS of sms and answering every call since the day I appeared live on TV3. I would also like to thank TV3 for inviting me to appear on Wanita Hari Ini live after ARIANI and before FIRST LADY segments to be live on air. I would also like to express my deepest and sincere apologies to those who didn’t manage to grab their orders due to out of stock and sorry as well for unable to update the code availability status on the blog for quite a time. I’ll upload more collections for SEVENTH SEASON SALE soon. Do stay tune.. Lurve uolls tremendously! Mmuaahh.

Kepada pelanggan, kepada mereka yg menelefon dan menghantar sms, saya ingin memohon ampun dan maaf atas ketidakupayaan untuk membalas RIBUAN sms dan menjawab setiap panggilan sejak muncul secara langsung di TV3..ampuuunn. Saya juga ingin berterimakasih kepada TV3 kerana menjemput saya untuk muncul di Wanita Hari ini di antara segmen ARIANI dan FIRST LADY ke udara secara langsung. Saya juga ingin memohon maaf kepada semua yg tidak berjaya mendapat kain pilihan masing2 kerana ketiadaan stok yg cukup dan maaf juga kerana tidak kemaskini status availability kod di blog sebelum ini. Saya akan upload koleksi terbaru utk Seventh Season Sale tidak lama lagi.. Sayang kamu semua! Mmuaahh.